Ny digital fjernaflæst vandmåler
Er du kunde hos Horsens Vand og bor i Sams Forsyning’s område, så modtager du automatisk besked om, hvornår din vandmåler skal udskiftes.
Din nye vandmåler udskiftes af en montør hos Eltel Network, der forinden ankomst, har aftalt en besøgstid.
Vi hjælper, hvis der er en defekt
Det er dit ansvar at din nuværende vandmåler installation er intakt og klar til udskiftning. Det kan du hurtigt undersøge via vores tjekliste herunder.
Hvis din nuværende vandmåler ikke går gennem testen, kan du kontakt os. Så hjælper vi med at få udbedret din installation og gøre den klar til din nye digitale aflæser.
Se nedenfor hvordan du tjekker din nuværende installation, og hvad du skal være opmærksom på.
Sådan tjekker du din nuværende installation
Samn Forsyning er kun ansvarlig for selve vandmåleren. Tjek derfor om din nuværende installation er i god stand, så du kan få monteret din nye digitale vandmåler uden problemer.
Er du i tvivl, vi hjælper gerne
I videoen fra Samn Forsyning, kan du se hvordan du skal foretage dit tjek i praksis. Her viser installatøren de 3 forhold du skal være opmærksom på. Er du i tvivl om, hvilket vandværk du tilhører, kan du tjekke din adresse her.
Din nuværende installation
Opdager du, at der er fejl eller mangler ved din nuværende installation, eller har du brug for assistance til gennemgang af din installation, så hjælper vi dig meget gerne med at blive klar til udskiftet.
Ring til os 7565 9030