Reklamation eller servicebesøg. Undgå uforberedte overraskelser

Vi, Hovedgård & Omegns VVS, vil gerne sende en servicemontør ud til dig, for at kontrollere udfordringer hos dig (beboere).

Såfremt der ikke er tale om en reklamation eller defekt, som ligger inden for garantiperioden (1år), vil et servicebesøg blive faktureret efter medgået tid.

1 times servicebesøg

Et servicebesøg op til 1 time, inkl. montørens tid i kørsel til og fra adressen, udgør DKK 1.250 inkl. moms + materialeforbrug.

Læs evt. om, hvordan din garanti dækker, under Garanti og reklamationsret her.

Udenfor reklamation kan f.eks. nævnes:

  • Kalk og snavs i armaturet, som kan stamme fra rør installationen.

  • Snavs eller slam i rørsystemet, efter f.eks. nedbrud, eller ny opstart i det offentlige fjernvarmenet.

  • Udsivninger ved omløber, hvor der ikke er blevet reageret på det. Selvom dit anlæg er nyt, skal du hold øje med det.

  • Defekte komponenter pga. forkert brug.

  • Slitage i roterende dele.

  • Manglende egen vedligeholdelse af det tekniske anlæg.

  • Gennemgang af gulvvarmeanlæg, som fungerer korrekt.

Servicebesøg vil blive faktureret såfremt:

  • Der ikke kan konstateres nogen defekt
  • Der er en defekt på en normal sliddel, som ikke dækkes udover normal garanti på 1 år.

Bestilling af servicebesøg skal rekvireres gennem mail lars@hovedgaardvvs.dk, og rekvireres af vedkommende, som evt. skal betale for besøget.

Du kan anvende formularen herunder

Indskriv din reklamation, så vender vi tilbage med flere detaljer om, hvornår vi kommer på besøg.

– Vær opmærksom på at din forespørgsel kan ligge uden for reklamationsret.


    Vælg ugedag og tidspunkt der passer dig bedst for et besøg. Vi kontakter dig med en dato hurtigst muligt.

    Tidsrummet: kl. 08:00-12:00


    Tidsrummet: kl. 12:30-15:00



    Jeg har læst informationer om reklamation eller service på denne side.

    Mere om generelle garantier

    vær opmærksom på hvad garantien dækker og om producenten har sin egen garanti udover købelovsgarantien

    Garanti og reklamationsret:

    Læs mere om hvad du selv kan gøre. Hvornår garantien dækker eller ikke dækker. Om købelovens garanti, og om reklamation på dit varmeanlæg generelt.

    Læs mere om Garanti og reklamationsret

    Håndværkergaranti

    Vi er medlem af håndværkersammenslutningen, der stiller professionelt håndværk til rådighed.

    Læs mere om håndværkergaranti-ordningen her

    Kvalitetskontrol

    Vi er certificeret med Validan kvalitetskontrol. Det betyder, at det er en autoriseret håndværkervirksomhed der udfører arbejdet. Vi er bl.a. godkendt til at montere små vedvarende energianlæg.

    Læs mere om Validan kvalitetskontrol her

    Er du i tvivl, så kontakt os, vi hjælper meget gerne

    Ring til os på telefon: 7565 9030 eller send en e-mail