Reklamation eller servicebesøg. Undgå uforberedte overraskelser
Vi, Hovedgård & Omegns VVS, vil gerne sende en servicemontør ud til dig, for at kontrollere udfordringer hos dig (beboere).
Såfremt der ikke er tale om en reklamation eller defekt, som ligger inden for garantiperioden (1år), vil et servicebesøg blive faktureret efter medgået tid.
1 times servicebesøg
Et servicebesøg op til 1 time, inkl. montørens tid i kørsel til og fra adressen, udgør DKK 1.250 inkl. moms + materialeforbrug.
Læs evt. om, hvordan din garanti dækker, under Garanti og reklamationsret her.

Udenfor reklamation kan f.eks. nævnes:

Servicebesøg vil blive faktureret såfremt:
Bestilling af servicebesøg skal rekvireres gennem mail lars@hovedgaardvvs.dk, og rekvireres af vedkommende, som evt. skal betale for besøget.
Du kan anvende formularen herunder
Indskriv din reklamation, så vender vi tilbage med flere detaljer om, hvornår vi kommer på besøg.
– Vær opmærksom på at din forespørgsel kan ligge uden for reklamationsret.
Mere om generelle garantier
Garanti og reklamationsret:
Læs mere om hvad du selv kan gøre. Hvornår garantien dækker eller ikke dækker. Om købelovens garanti, og om reklamation på dit varmeanlæg generelt.
Læs mere om Garanti og reklamationsret
Håndværkergaranti
Vi er medlem af håndværkersammenslutningen, der stiller professionelt håndværk til rådighed.
Læs mere om håndværkergaranti-ordningen her
Kvalitetskontrol
Vi er certificeret med Validan kvalitetskontrol. Det betyder, at det er en autoriseret håndværkervirksomhed der udfører arbejdet. Vi er bl.a. godkendt til at montere små vedvarende energianlæg.
Læs mere om Validan kvalitetskontrol her





